ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ – ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ – ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Πολιτική Αποστολών

Η εταιρεία Courier που θα επιλέξετε κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας θα παραδώσει τα προϊόντα στη διεύθυνση που έχετε ορίσει στην παραγγελία σας εντός 1-3 εργάσιμων ημερών, εφόσον τα προϊόντα είναι άμεσα διαθέσιμα.
Ωστόσο, εάν βρίσκεστε σε δυσπρόσιτη περιοχή της ηπειρωτικής Ελλάδας ή των νησιών της Ελλάδας, η παράδοση μπορεί να διαρκέσει περισσότερο, συνήθως περίπου 2-5 εργάσιμες ημέρες.

Ο χρόνος παράδοσης των παραγγελιών ενδέχεται να υπόκειται σε αλλαγές λόγω απρόβλεπτων παραγόντων όπως αργίες, απεργίες, κακοκαιρία, φυσικές καταστροφές, ζητήματα μεταφοράς ή λειτουργικά προβλήματα της εταιρείας ταχυμεταφορών. Λάβετε υπόψη ότι αυτοί δεν είναι οι μόνοι παράγοντες που θα μπορούσαν να προκαλέσουν καθυστέρηση στην παράδοση.

Εάν το προϊόν δεν είναι ακόμη διαθέσιμο για παράδοση, η παραγγελία σας θα παραμείνει σε κατάσταση “Σε επεξεργασία” και η εταιρεία θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας δώσει μια εκτιμώμενη ημερομηνία διαθεσιμότητας για το προϊόν. Ανάλογα με τις δυνατότητες της εταιρείας, μπορεί να προταθεί αντικατάσταση ή ακύρωση της παραγγελίας.

Οι εργάσιμες ημέρες για την εταιρεία μας είναι από Δευτέρα έως Παρασκευή. Οι παραγγελίες θα διεκπεραιώνονται το συντομότερο δυνατό. Εάν κάνετε μια παραγγελία σε επίσημη αργία ή την προηγούμενη ημέρα, θα την επεξεργαστούμε
την επόμενη εργάσιμη. Αυτό το κάνουμε για να διασφαλίσουμε ότι τα προϊόντα δεν θα παραμείνουν στη μεταφορική εταιρεία για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Εάν υπάρξει καθυστέρηση στην παράδοση του προϊόντος λόγω υπαιτιότητας της εταιρείας ταχυμεταφορών, η εταιρεία μας δεν θα φέρει καμία ευθύνη. Ωστόσο, εάν το σφάλμα της εταιρείας ταχυμεταφορών έχει ως αποτέλεσμα ένα ελαττωματικό προϊόν, θα διατηρήσετε τα δικαιώματα που αναφέρονται στην Πολιτική Επιστροφών και Ακυρώσεων.

Κόστος Αποστολής & Χρονικό Πλαίσιο Παράδοσης

Αποστολή στην Ελλάδα:
Δωρεάν για όλες τις παραγγελίες άνω των 30€ / αποστολή, Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, το κόστος αποστολής διαμορφώνεται και υπολογίζεται αυτόματα όταν βρίσκεστε στο κλάθι σας ή κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας αφού πρώτα εισάγετε τα στοιχεία χρέωσης/αποστολής.

Έχετε την επιλογή να κάνετε τις αγορές σας εύκολα και γρήγορα από οπουδήποτε, κάνοντας αγορές μέσω Διαδικτύου και να τις παραλάβετε απευθείας από το κατάστημά μας χωρίς καμία επιπλέον χρέωση.

Αποστολή στο εξωτερικό:
Τα έξοδα αποστολής εξαρτώνται από το βάρος του πακέτου και σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο της συνεργαζόμενης υπηρεσίας παράδοσης ταχυμεταφορών.
Πριν κάνετε την παραγγελία σας, συνιστάται να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω ταχυδρομείου ή τηλεφωνικά για να ενημερωθείτε για τα έξοδα αποστολής. Αυτό θα σας βοηθήσει να πάρετε μια τεκμηριωμένη απόφαση πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.

Επιστροφές

Εμείς στη «FOREST FLAVORS» θέλουμε να μείνετε απόλυτα ικανοποιημένοι με την αγορά σας.
Εάν για οποιονδήποτε λόγο δεν είστε ικανοποιημένοι, προσφέρουμε μια πολιτική επιστροφής χωρίς προβλήματα.

Η πολιτική επιστροφών στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα ισχύει στις ακόλουθες περιπτώσεις:

Επιστροφές προϊόντων που προκύπτουν από λάθη παράδοσης:

Εάν ο πελάτης παραλάβει προιόντα διαφορετικά από αυτά που παραγγέλθηκαν ή ουσιαστικά διαφορετικά σε είδος ή ποσότητα λόγω υπαιτιότητας της Εταιρείας, τότε ο πελάτης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος πρέπει να μας επιστρέψει τα προϊόντα αφού πρώτα επικοινωνήσει με την εταιρεία στο sales@forestflavors.gr . Το προϊόντα θα πρέπει να είναι στην αρχική τους κατάσταση και συσκευασία με τα συνοδευτικά έγγραφα (δελτίο αποστολής, τιμολόγιο, απόδειξη πώλησης κ.λπ.) για έλεγχο και εξακρίβωση του λάθους. Στη περίπτωση αυτή, η Εταιρεία θα επιβαρυνθεί με τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην Εταιρεία καθώς και τα έξοδα αποστολής της σωστής παραγγελίας στον πελάτη. Η εταιρεία θα καλύψει το κόστος επιστροφής αρκεί ο πελάτης να ακολουθήσει την προτεινόμενη διαδικασία επιστροφής. Εάν οι πελάτες παραλάβουν προϊόντα σε γυάλινο περιέκτη που είναι ραγισμένος ή ολοσχερώς κατεστραμμένος, θα πρέπει να επικοινωνήσουν με την εταιρεία ταχυμεταφορών εντός 24 ωρών από την παραλαβή. Για αποζημίωση για οποιαδήποτε ζημιά, τα προϊόντα δεν πρέπει να αφαιρεθούν από το δέμα και θα πρέπει να παραδοθούν ακριβώς όπως παραλήφθηκαν στην εταιρεία ταχυμεταφορών εντός 24 ωρών.
Σε περιπτώσεις που δεν έχει γίνει λάθος από την Εταιρεία ή σε περιπτώσεις μη προβληματικών προϊόντων,
επιστροφές προϊόντων με ανοιγμένη/ραγισμένη/κομμένη συσκευασία δεν γίνονται δεκτές για λόγους υγείας και ασφάλειας.

Επιστροφές προϊόντων λόγω ελαττωμάτων.
Εάν ένα προϊόν που παραδόθηκε δεν είναι αυτό που παρήγγειλε ο πελάτης, είτε είναι λάθος είδος ή ποσότητα είτε έχει ελάττωμα λόγω υπαιτιότητας της Εταιρείας,
ο πελάτης μπορεί να το επιστρέψει (άθικτο και σφραγισμένο) για έλεγχο και αντικατάσταση αφού πρώτα επικοινωνήσει με την εταιρεία στο sales@forestflavors.gr . Η εταιρεία θα καλύψει το κόστος επιστροφής αρκεί ο πελάτης να ακολουθήσει την προτεινόμενη διαδικασία επιστροφής. Η Εταιρεία θα αξιολογήσει την παρουσία ελαττωμάτων μετά την επιστροφή των προϊόντων και θα επικοινωνήσει με τον πελάτη για την επίλυση του θέματος.
Εάν εντοπιστεί ελάττωμα, η παραγγελία θα αντικατασταθεί ή θα ακυρωθεί.
Σε περίπτωση ακύρωσης της παραγγελίας, ανατρέξτε στην ενότητα επιστροφή χρημάτων.

Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων.
Ο αγοραστής δικαιούται να ανακαλέσει τη συμφωνία αγοράς εντός μιας εβδομάδας από την ημερομηνία παράδοσης των προϊόντων μόνο εάν τα προς επιστροφή προϊόντα είναι χωρίς σημάδια φθοράς ή καταστροφής της περιέκτη τους, και η συσκευασία αποστολής να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο και εφόσον ο πελάτης αναλάβει τα έξοδα αποστολής.

Εάν κάνετε κάποιο λάθος στην παραγγελία σας και θέλετε να το αλλάξετε, θα είστε υπεύθυνοι για την πληρωμή των εξόδων αποστολής που σχετίζονται με την επιστροφή της αρχικής παραγγελίας και την εκ νέου αποστολή της νέας. Η εταιρεία δεν θα είναι υπεύθυνη για την κάλυψη αυτών των δαπανών.

Ακύρωση Παραγγελίας

Εάν έχετε ολοκληρώσει μια ηλεκτρονική παραγγελία, αλλά το προϊόν δεν έχει αποσταλεί ακόμα, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εταιρεία στο sales@forestflavors.gr για να ακυρώσετε την παραγγελία σας χωρίς να επιβαρυνθείτε με κανένα κόστος. Ωστόσο, εάν η ακύρωση προκαλέσει ζημία στην εταιρεία, μπορεί να ζητήσει αποζημίωση από εσάς ανάλογα με το μέγεθος της παραγγελίας σας και τη χρονική στιγμή της ακύρωσης.

Επιστροφές χρημάτων

Η τυπική διαδικασία για την επιστροφή χρημάτων περιλαμβάνει τη χρήση της ίδιας μεθόδου πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε για την αρχική συναλλαγή, εκτός εάν διαπραγματευτεί διαφορετικά.

Η επιστροφή των χρημάτων θα διεκπεραιωθεί εντός 30 ημερών από την παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων. Τα χρήματα θα κατατεθούν σε καθορισμένο τραπεζικό λογαριασμό.

ΠΙΣΩ